Mitt Liv.

Jobba imon.

Imon blire till att jobba lite grann. :) Skönt det, börjar halv 1 och slutar 4. Så det är bara 3 ½ timme. Men lite kosing kan man ju få för det. Haha. ^^

På fredag blire en film på morgonen hemma hos Frasse. Vi har alltid våra skräckfilmsdagar halv 9 på morgonen. Skönt när man går upp, men det var bättre förut, då det var sommar och mkt närmare. :P Nu är det vinter och kanske 100 meter extra att gå. Men vem kan motstå en film liksom? Vi ska se nya Saw =D

I helgen ska jag umgås lite med Rikard. Var ett tag sen man gjorde nått med han känns det som. Så nu ska det allt bli något. Men vet ej vad. :P haha..

Nästa vecka på Tisdag börjar jag på Ovako igen. Minnst två veckor ska jag vara där. Får la se va dom har att erbjuda då. :P Och är nog skönt med lite folk runt om sig. Nu är det ju bara han jag ersätter som är borta kan man ju hoppas.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback