Mitt Liv.

Jobbet idag igen. (Dag 4)

Imorse var det mkt reklam kan jag lova som kom med posten. =P Men oftast på all reklam och sånt, så står det namn klart och tydligt, så då behöver man aldrig springa omkring och fundera vart det ska någonstans. :) Och skönt är det kan jag lova.

Har nyss vart uppe på fika. Och jag räknade ut när jag gick upp att det är 57 trappsteg jag går i. Och sen ska jag ner, så sammanlegt så är det 114 trappsteg. (H) Ingen match. Haha. Jag springer där några gånger om dagen, kan jag lova. =P Så tillslut blir det jobbigt. :P haha ^

Nyss fick jag mig ett trevligt litet SMS. Om att mitt paket finns att hämtas ut. =) Whoohoo. <3 Så direkt efter jobbet åker jag dit och hämtar upp skiten. Hem och leka lite, ska försöka mig på lite andra saker oxå. Jag måste läsa intruktionerna. Annars fattar jag inte ett jota. :P haha

Nej, nu ska jag fortsätta se fimen! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback