Mitt Liv.

Mamma åkte igen.

Min kära mor mådde absolut inte så pass bra att hon skulle ha åkt hem. :( Men dom skickade iväg henne ändå. Vad är det för jävla sjukvård vi har här i sverige? Hon har nyss opererat sig, eller ja igår. Men skit samma när fan det var, dom skickade hem henne. Och ändå sen hon kom hem så har hon spytt. Så hon fick åka upp till Akuten i Ludvika, får la se om hon blir skickad till Falun då eller om hon blir kvar. Då hade det väl varit bättre om hon fick va kvar iaf en eller två dagar.

Jääävla idioter!

Nu sitter jag här och kollar på The X-Effect, på MTV. Det är ju bland det bästa programmet som MTV visar. Haha.. Ska nog ta mig lite mat, eller nått. Och se om min mamma ringer snart. Eller nått. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback