Filmer / Serier / TV.

Massa filmer idag.

Idag har det vart en filmdag för mig. :) Började redan imorse då jag slog på Wallander - Skytten. Det är ju en av mina favoriter bland dom senaste Wallander. Ingen aning, kanske är just för att skiten slutar som det ska. Och boven gör allt av en anledning. Haha ^

Sen kollade jag på New Moon med svensk text, och skit bra kvalité. Det är jag glad över, för i den förra veritionen som jag hade, så såg man inte ens att Edward glittrade. :P Och det var liite störande, med tanke på att det har en stor del i filmen. :P

Och sen efter dom två har det vart massa dansfilmer. Jag älskar sånna, är inne på tredje nu. :) haha, först såg jag, Save The Last Dance, sen efter det vart det You Got Served, och nu är jag inne på Honey. Mkt bra filmer alla. Om man kunde dansa som dom gör. Det hade vart fräckt! :P haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback