Mitt Liv.

Mätt som en plätt.

Nu är jag mätt, efter dom där torra fikspinnarna. :P haha. Har inte gjort så mkt mer sen sist. Har väl setat här.. ^^ Har gått igenom bloggen, och flyttat över alla inlägg från Blandat, till Mitt Liv. Får la se om det går att ta bort kategorin sen när jag kommer hem, funkar inte här. Eller alla inlägg ligger kvar i den mappen, och tar jag bort nått sånt, då blir det väl knas eller nått. :P haha

Ditt jävla leende får mig att vilja krossa dina ben ta en stor skrovlig sten och slipa den len emot ditt skallben. Göra ditt namn känt nationellt genom att lägga dig på rälsen och köra tåget själv. Rulla tolv ton stål rakt över dig dela dina leder med dom medel som förärats mig Din blick, dina vidriga ögon skall aldrig mer se så peta ut dom och släng dom!

Jag känner mig lite hatisk idag, men det går nog över. och kan nog mkt väl bero på att jag fick se alla inlägg om Andreas när jag höll på här. Och dom gör mig bara förbannad, för att han var en sån fitta. Utan att jag insåg det! =/ Men nu har jag ju det, och han är ute ur mitt liv. Och lever som den lyckliga familjen eller nått =/ 20 bast, två barns pappa. :P Fint lyckat!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback