Mitt Liv.

Ovako dag sex. (sista)

Alla fakturor gick hur bra som hellst i morse. Behövde hjälp med vissa bara, men det är ju bara som vanligt. Var upp till VD avdelningen och fick lite hjälp. Så nu är allt löst.

Ska snart dra mig upp två våningar, så jag kan göra lite käk. Eller ja, stoppa in i micron iaf. Så det blir varmt, skiten är ju redan klart. Mamma hade gjort korvsoppa. :) Muuuums! Börjar bli lite hungrig känner jag, men kan inte äta fören om en timme! 
 
Imon ska jag sooova heeela dagen, utom när mormor ska bjuda på lutfisk. Fy fan va äckligt, jag själv får nån annan torr fisk! :P

Sitter och snackar med Therese i phooonen nu. Och hon påminde mig om att vi lurade snuten i bärge här för nån dag sen, Haha.. Johanna va ute och sladda lite, kom på att hon inte hade nå körkort, å snuten svängde efter oss. :P Men då hoppa hon bak, och jag satt mig fram, sen fortsatte vi den lilla färden! =D HAHA, luuuuurade!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback