Mitt Liv.

Ovako dag sex.

Då var man tillbaka på jobbet. Imorse kände jag för att ta mig en liten sovmorgon, med tanke på att jag kom i säng lite senare än alla andra kvällar, när jag ska jobba dagen efter. Så jag ställde min klocka på kvart i sju, istf halv sju. Och det var skönt att få sova den där kvarten, det kan jag lova. haha ^

Alla fakturor är nu avklarade. Och sköönt är väl det, med tanke på att det fanns en del sen förra veckan, som jag inte viste vart dom skulle. Men tack vare att Ulrika var här, så vart det löst! =)
Sitter nu och fikar lite för mig själv, har ju inte så mkt att göra. Så blir väl att sitta här till klockan är runt 12, då jag ska käka. Mamma gjorde matlåda åt mig, fiskpinnar och mos. Gutti som fan.

Har inga planer när jag kommer hem, och sköönt är väl det! Kanske ska se till så min tv kommer ifrån mitt rum, och bära ner en kartong till källaren, så den slipper stå i hallen och ta plats. ^ Sen vet jag inte så mkt mer.

Igår var jag riktigt duktig, då jag tvättade tre maskiner, och diskade! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback