Mitt Liv.

Pappa fyller år idag.

Ska väl ta mig i kragen och köpa en lott med vinst på, åt honom. :P haha.. Sen kan man ju hoppas på att han bjuder mig på en resa. (A) haha.. Nej, ingen aning om vad jag ska köpa åt honom. Jobbigt läge alltså. Haha..

Blev inge Sara idag, hon skulle iväg.. Så jag drar nog hem till pappa på en gång när jag slutar eller så! Får la se hur det var med bilen, om morsan skulle ha den lite senare eller inte. Ska ringa henne och höra. :) haha.. Man vet ju aldrig i dagens läge. Så lika bra att höra med henne, hur hon hade tänkt det. :P haha ^

Jag ringer henne nu. :)

Brandlarmet har dom provat idag oxå, tror jag. Jag rymde upp till pappa i kojan. :P haha, för att slippa höra om det funka. (A) Tjillevippen. :D


Comments
Anonym säger:

Det är ungefär som här då :P Jag klättrar tamejfan på väggarna snart :P

Postat: - URL/Blogg: http://mammaselvira.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback