Filmer / Serier / TV.

Paradise Hotel.

För det första så fatta jag inte ett skit igår när jag slog på TV:n. När jag såg att Andreas hade kommit in igen, varför fick han det? :O haha. Men ah, han är iaf inne. Och jag gillar han inte, men kan hålla med om att han är en skicklig spelare, om man spelar spelet. Annars är han bara sliskig. :P haha ^ Men han ser heelt okej ut, den där kroppen är ju inte att leka med. =P

Det andra då: Kan någon förklara för mig va fan det var som hände igår? Hur faan kunde Cimon få åka? Det är heelt sjuukt, jag var fan lika säker på att han skulle få vara kvar, som han var. Jag förstår inte att Jackie kunde göra som hon gjorde. Jääävla fan!

Och alla va så säkra på att Jackie skulle ställa sig hos Kristoffer, men det kunde dom ju glömma. Hon och den där Patrik spelar väl i samma spel igen. =/ Jag förstår inget. Det är fel..

CIMON LUNDBERG ska ju vara kvar! :O Han skulle ju ta hem vinsten. Va gick fel?


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback