Skriverier.

Sara Gunnarsson.

Först av allt vill jag bara skriva att jag lätt skulle kunna sitta och skrivahur mkt som hellst om dig unga dam. :)

Vi lärde känna varandra för drygt ett år sen, kanske. Minnet är inte det bästa har jag hört. Men det var fina stunder vi hade dom gångerna vi umgiks, det var ju inte så ofta just i början. Men det blev mer och mer för varje dag som gick. Vi har haft våra strider, eller kanske inte just att det var du och jag mot varandra, utan mer att vi stod på olika sidor av krigslinjen. Men det gör nog alla någon gång. Men idag ärallt bra, och jag har huur kul som hellst när jag är med dig. Jag skrattar alltid med dig, man har aldrig tråkigt med dig i närheten.

Det finns mkt jag minns, men en av dom gångerna är nog då vi var i Linde på Walters fest. Du var helt överlycklig av att du hade kommit in på krogen. :) Det var kul att se dig så glad. Och jag tror vi alla hade en riktigt bra dag då. :) Sen lika den där natten, då det var kokhett och lite för mkt folk i min säng. Minns du? ;P Haha

Som sagt jag skulle kunna skriva mkt mer, men jag avrundar med ett: Jag älskar dig vännen. <3<3


Comments
Anonym säger:

Hahaha minnerna med dig slår allt ! Jag minns den kvällen som om det var igår ;) haha!

Jag älskar dig oxå, tills den dagen då mitt hjärta slutar slå! :)<3

Postat: - URL/Blogg: http://gunnarssonsara.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback