Filmer / Serier / TV.

Sen när vart jag en DVD-butik?

Haha, det är helt otroligt. Jag trodde verkligen att Sandra och Marcus skulle flytta in på Hemmakväll när det öppnade i stan. Men ack så fel jag hade, dom flyttade ju in här mkt tidigare. Varenda gång jag har sett en film, så skriver jag ju om den. Och då ringer dom två sekunder efter och frågar om dom kan få låna den. Tror dom gått igenom alla mina filmer hundra gånger. Haha, heelt sjukt!

Tänk om man skulle börja ta 5kr för varje film, det skulle fan bli en hel del kan jag lova. :) Iaf efter att Sandra och Marcus är här var och varannan dag och lånar filmer. Sist då ville ju Marcus ha med sig Festival hem, men det fick han då inte för Sandra. Hon skrek rakt ut :P haha ^ Komiskt!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback