Mitt Liv.

Sitter hos mormor.

Mamma drog ju som sagt, och kommer inte tillbaka idag. Utan dom skickar henne till Falun, så jag sover hemma hos mormor. Inge kul att vara själv. =/ Absolut inte under dessa omständigheter. :( Men det ska nog gå bra att sova här. Mormor har bäddat upp sängen åt mig, så jag förväntar mig frukost på sängen imon (A) Haha, 5 stjärnigt hotel hoppas jag detta är. Haha.

Nu har Peo stekt lite ägg, så han vart mätt i magen. Själv har jag inte ätit sen lite rukost imorse. Men är inge hungrig. Känner mig ganska mätt. :P haha.

Får la se om morsan kommer hem imon, eller om hon blir kvar. För isf vill jag åka upp imon, och hälsa på henne. Men det visar sig imon. När moder ringer. För hon skulle höra av sig imon.

Nu ska jag se klart på Grannfejden, dom är ju helt galna. :P haha, på tal om det. Jag har oxå haft mig en liten grannfejd. Grannarna snett under oss, gillar inte mig så mkt. Jag brukar spela ganska hög musik, och dom ringer varje gång och gnäller. Sen tillslut fick dom npg och satt upp en anonym lapp i trappen, om att dom tyckte inte jag skulle spela för hela grannskapet. :P haha...


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback