Mitt Liv.

Slutar nu.

Nu kom Kalle och hämtade posten. :) Så för min del är det bara att vandra ut till bilen. Och skotta fram den. =/ Det är fan inte kul alltså, för det är bra mkt snö på den. :P Men det är väl sånt man får räkna med när man bor på ispolen. Eller iaf där det bara snöar. Det VRÄKER ju ner. :O haha ^ 

Blir en vända upp till Sara iaf, blir inte kvar där så länge, med tanke på att jag ska till pappa och gratta han. Sen ska morsan ha bilen, kvart i 6. Så lite tid har jag ju på mig iaf. :) haha..

Nej, nu ska jag nog kila, får la se vad Sara är någonstans, om hon hinner hem eller inte. :P

Skriver när jag är hemma igen!


Comments
nathalie säger:

Hej,

jätte fin blogg!

såg att du skrivit på "the vampire diares" sida att du sett avsnitt 1 till 12,vart har du sett tolvan någonstans?

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback