Filmer / Serier / TV.

Snabba Cash, på bio!

Jag ville ju egentligen gå på premiären av Snabba Cash, men så blev inte fallet. Då både jag och Therese satt och spelade på discot. Men det blev av igår. Igår fick jag se Joel Kinnaman spela JW på bioduken. Det var stort, han är en grym skådis.

Många hade sagt att filmen var rå, eller ja, några stycken. Det tyckte inte jag, allt som hände i filmen som skulle ha vart rått, det är så det är i verkliga livet. Är det någon som golar så får dom stryk, det är bara så. Ger man dom inte det, tappar folk respekten för dom.

Men något som var mindre bra, det var scenerna då alla JW´s polare var med, i dom såkallade stekar scenerna. Det var bara något riktigt dåligt, det kändes för mkt film. Inge verklighet. Jag vet inte varför.

Men jag gillade filmen, riiktigt starkt. En ny favorit, heelt klart!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback