Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Cimon Lundberg. Blir placerad på Love It listan för denna vecka. Bla. för hans vackra yttre och sen för att han charmar mig genom rutan rakt av, med hans mystiska leende. :P haha. Sen även för att han har den bloggen med mest humor i. Han skriver på ett sånt sätt som får vilken som hellst att le framför datorn. :P haha

Fick mig ett samtal från Ovako i måndags. En förfrågan om jag kunde jobba lite mer. Klart som fan man tackar ja till det. Vem behöver inte lite extra kosing i fickan när det inte kommer pengar från himmelen? :P Haha, så jag ska dit igen den 26:e. Kanon trevligt, får la se om dom har flyttat posten då eller inte. Verkar ju inte gå så fort på den fronten.

Bara jag och Therese här hemma i två dagar. Ingen mamma har varit hemma, och det har väl vart både bra och dåligt, med tanke på att hon är borta för en orsak. Och sen så har det ju bara vart jag här, å sen Therese. Ingen mamma som säger åt mig att göra si och så. :P haha ^



Förbannade äckliga mensen. Va fan ska den va bra för? Seröst, kunde inte skaparen av människan komma på nå vidrigare eller? Det måste ju vara nå fel på han/hon/den/det som skapade oss. Haha, seriöst. Det kan inte ha vart en kvinna, vi är interligenta, och skulle aldrig hitta på nå sånt. Eftersom det bara är vi som har det. Fan om det hade vart grabbarna =D HAHA


Comments
Emelie säger:

Fin blogg! :D

Postat: - URL/Blogg: http://ealexandersson.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback