Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Att datorn är som ny. Finns inget på den för tillfället som kan ta skada som det alltid gjort för mig förut. =/ Men jag hinner nog fylla den ganska bra ska ni se. :P Om ett halvår är den ominstallerad igen. Om jag känner mig själv. Med tanke på att det var lättare än jag trott att göra det, genom att hålla in F11 när datorn startar upp. :P haha ^^

Wallander - Skyddsängeln. Den var faktiskt riktigt bra. Jag trodde inte jag skulle gilla någon annan nu när jag har sett skytten. :P För den var verkligen något extra. ^ Och det gillade jag, man kunde inte alls tro den skulle sluta som den gjorde, precis som denna gjorde. Den slutade helt oväntat. Ni måste se den. :)

Dagens goda gärning. Ska snart rensa ur min garderob med massa gamla väskor som jag har samlat på mig under alla år. :P Ska ge bort dom till Fia, hon älskar att få saker av mig. Så jag kan ju lika gärna fortsätta att langa över grejerna dit. :P haha.. Denna gång blir det väl över 5 väskor iaf. :)




Vissa bilder glömde jag bränna ut. Haha, men det är sånt som händer. Men eftersom man inte kan ersätta sånt, så blir man lite smått irriterad. Men det var bilderna på Jonna och Linn. Och jag vart inte så nöjd med dom. Så just för min del gör det egentligen inte så mkt, det var väl just det att dom inte hann se alla. Haha...


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback