Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Joel Kinnaman. Egentligen behöver jag inte skriva mer för att folk ska förstå, men gör det ändå. Även fast jag är ett Beck-freak, så måste jag tyvärr flytta ner dom filmerna för att göra plats åt alla Johan Falk. Men anledning är för att Joel spelar Frank Wagner så jävla bra. Efter att jag har sett dom filmerna, tror jag inte någon annan skådis skulle kunna spela den rollen lika bra. + att han är en av sveriges hetaste just nu. :)

Kamera tillbehören. Jag bara älskar att jag äntligen har beställt lite nya saker till kameran. Jag har inte hittat en sida jag förstått mig på, fören jag var inne i Nevnarien´s blogg. Så jag lär väl tacka henne. (A) Jag hoppas att jag får sakerna imon. Annars är det väl egetligen inte hela världen om jag får det på måndag. Men dom är beställda iaf. <3

Godaste godiset Avec. Många kliar sig nog i huvudet nu och funderar va fan det är jag snackar om. :P Och ja, förklaringen kommer här. Det är mintpastiller, fast dessa är mindre och smakar mer. :P haha ^ Skiit goda, dom heter även Franskapastiller. Och finns oftast på båtar i taxfreen. :) Så jag säger bara, antingen så köper ni dom själva, eller ber någon som åker båt göra det åt er! :)  



Jag skrev denna lista tidigare på jobbet men inget vart sparat. Sånt kan reta gallfeber på mig. =/ Varför ska Blogg.se hålla på och muppa upp sig totalt? Dom kan hålla på med saker under nätterna, när den största delen av alla bloggare sover. Eller har jag helt fel? Man läser ju överallt att det krånglar för dom, så varför inte lyssna på vad vi har att säga?


Comments
Anonym säger:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback