Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Bio ikväll. Det är ju bara nått som måste vara med på Love-listan. :) Har ju som sagt sett den en gång tidigare. Men kan se den måånga gånger, utan problem! Får la se om den är lika bra denna gången oxå, som förra. Haha, vilket är troligt, den kan tom vara bättre. Haha, nu kan man leta efter fler grejer som man kanske missade förra gången.

Min nya Philips 32". Jag bara älskar min TV. Framförallt min nya dosa till TV:n. :P Haha, den andra funkade ju inte mer än 3-4 knappar kanske. Haha, ska ge fan i att tappa nya i ett vattenglas så ska nog denna hålla lite längre än förra. haha, bilden på TV:n är ju helt gudomlig. Jag bara älskar den. <3

Dead By April. Låten dom har gjort till Robinson är ju bara för bra. :) Losing You. Och den nya som jag hörde igår, spelar nog sönder den snart, skulle jag kunna tro! :) What Can I Say, heter den nya. älsk älsk älsk <3<3<3



Inge mer Ovako. Lite tråkigt, precis när man börjar vänja sig med att kliva upp och anpassa sig till detta jobb, så får man helt plötsligt sova ut imon, och dagen efter det. :P Men kanske blir nått mer här nästa år, jag vet ju inte hur det blir. Det var ju nå snack om att dom skulle ta bort posten helt. Ingen aning om hur det blir med det. Sånt som visar sig.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback