Mitt Liv.

Bio igår.

Igår var jag och min mamma <3 iväg på bio, den tredje filmen i Twilight sagan. :) Och jag vart kär på nytt. Tänk om man hade två grabbar som kuta omkring efter en sådär. :P haha, då skulle nog ingen tjej vara olycklig. haha (A) Men iaf så längtar jag bara tills 4:de kommer. Så det blir slut på denna hysteri någon gång. Vad ska alla bloggare skriva om då? :O haha ^

Idag börjar Ludvikafesten, och jag vet inte riktigt om jag ska gå eller inte. Men jag tror att jag kikar upp en vända ikväll eller så! Får la se vad vädret visar, hade tänkt jag skulle ha med mig kameran. För nu måste jag börja fota om jag ska få något taget. :P haha ^

Sitter nu på jobbet, och har städat min dator lite. :) Duktig jag är. Fikade nyss så nu är jag mätt! Blir nog kanske ett litet äventyr på lunchen, vet inte riktigt än. Kanske, den som lever får se! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback