Mitt Liv.

Fem dagar kvar.

Måndag igen. Veckorna bara rusar fram tycker jag. Eller så är det för att helgerna är så fulla med skit :P haha ^ blir till att dra hem till pappa sen när jag slutar för att hjälpa honom med TV:n nere. :) Så man kan glo på lite film när han är borta. Perfekt!

Igår var jag, Therese, Linda & Peo iväg och badade, men sen visade ju naturen sitt rätta jag. :P Det kan jag lova, stenar kom flygandes, och stora pinnar som landa på bilen :O Sen drog vi och hämtade Mattias hemma hos Dahlin, där låg det ett träd mitt i vägen, stort som fan! =/ Fick ta en annan väg hem till Mattias, och kommer dit, då ligger det ett träd över den vägen med, och rakt in på hans gård :P haha ^ Så nu har han lite att göra om han vill ha bort trädet från gården vill säga (A) haha

Imorse när klockan ringde så ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om igen. Fy fan va det inte var roligt. Haha, kallt vart det oxå när jag klev upp. För att dörren var uppen och jag hade haft fläkten på. :P haha ^ Men nu är jag på jobbet, pigg och kry. Lunch om en halv timme! :)




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback