Mitt Liv.

Helgen har vart kul. :)

Tänkte jag skulle dra en liten sammanfattning av denna helg. :) Det har hänt ganska mkt eller så är det jag som är vilse :P haha ^

Fredag..
Jobbade först på dagen. När jag slutade drog jag hem och la mig ett tag, för jag hade knappt sovit något den natten. :P Väntade på att Therese skulle sluta så jag kunde ringa Kina och beställa lite käk. :) Så det vart upp på hammarbacken för att äta lite när jag hade hämtat den. Och jag måste säga att det var bland det godaste jag har ätit på bra länge. När vi sen hade käkat klart, drog jag och Therese till Gränges för att träffa Mattias en vända, och vänta på att Johanna skulle bli klar. För vi skulle styra skeppet till Säter. Och det gjorde jag, Johanna, Therese, Jonas, Mattias & Tindra. :) haha.. Men där var det inte så mkt drag måste jag säga. :P Så vi drog hem, och den resan hem var inte att leka med. :P haha ^ Sen skulle jag köra hem Jonas och Mattias, men vart sen kvar hos Mattias, så jag sov där! Men somnade inte fören halv 5 kanske.

Lördag..
Vaknade runt 11 av att det var kokhett i Mattias rum. :O Trodde jag skulle dö. ^ Kollade på Tomten är far till alla barnen, och jag somnade om, vaknade nog inte fören vid 1-2 nångång igen, :P haha.. Sen körde jag hem Mattias till sin morsa, och jag körde iväg Mamma och hennes polare till Lena. :) Drog därifrån sen för att hämta Mattias och dra till Hammarbacken. Där ifrån kom jag inte fören klockan var runt 3 eller nått. Minns inte riktigt vad klockan var :P haha ^

Söndag..
Då var det bara upp och duscha, käka och upp på Hammarbacken igen, för att städa upp allt, som inte ens jag vart med på, utan saker som har blivit under två veckor. Jag tog tag i dammsugningen direkt jag kom upp, så var det klart på en pisskvart. :P Sen drog vi och käkade panini. Och gud vad gott det var, men jag var inte ens hungrig. :P Sen körde jag hem Jossan, Jonas & Mattias. Och drog hem i två sekunder för att sen dra till Johanna och ta det lite lugnt. Sen drog jag till Mattias och kollade på film. :) och senare drog både jag och han hem till Johanna och lirade kort, och även Therese kom. Men fan va jag hatar att vara neger! ^ haha

Kort kommer så småningom. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback