Mitt Liv.

Ludvika Festen, 2010.

  

Nu är Ludvika festen 2010 över. Och det är nog ganska skönt, om jag tänker efter. Värmen som har vart denna helg slår nog alla värme grejejer med häpnad. Man har ju inte kunna andas som en normal människa heller. Jag fattar inte va fan det är som håller på och hända! Men fan så trevlig man har haft det.

Satt i stadsparken på eftermiddagen både på fredag och lördag. Och det var verkligen trevligt. :) Mattias och Jonas satt och lirade lite gitarr i fre. Och det var mysigt, var riktigt sommar! Sånt önskade man att man fick lite mer av! :) Efter det drog jag vidare för att lyssna på Eric Saade. Och han är ju bara för bra. Fick en hel del bra bilder på honom. Och dom kommer jag hålla hårt i. :P haha ^

På lördagen så vart det ut på piren och käkade med familjen på fars sida. :) Mkt god mat hade dom att erbjuda. Sen vart det hem till pappa en vända, sen till Therese. Och där vart vi kvar ett tag, för att senare dra ner till stadsparken, och ta det lite lugnt. :) Sen drog vi vidare till Dogge. <3 Och efter det vart det Svenne Rubins. :)

Helgen har vart kanon, och det har jag mina vänner att tacka för. <3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback