Mitt Liv.

Vattenpipa och trevligt sällskap!

Igår när jag slutade jobbet så drog jag hem och spelade lite TV spel. :) Jag klarar mer och mer uppdrag fan, det var bara de där med bilarna som var CP:igt. =/ Men Mattias hjälpte mig därifrån, så nu går det framåt igen. :) Och Maggan är så duktig så! :P haha ^

Sen efter det så drog jag, Therese och Alex iväg och badade lite. Det var fan riiktigt sköönt i vattnet, + att vi verkligen badade oxå! :) Inte bara sta i vattnet och snacka, utan vi dök och hade oss :P haha..

Hämtade Mattias i gränges sen, och körde hem Alex. Hämtade min vattenpipa, och plockade upp Jonas på vägen. :) och drog tillbaka upp på hammarbacken.

Där skedde det saker kan jag lova :P Vi rökte vattenpipa och lyssnade till Jonas och Mattias vackra stömmor! :P

Lite bilder från igår..










Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback