Mitt Liv.

Det är måndag och här kommer Kalle kanin.

Jag vet inte va jag ska skriva egentligen, men något ska väl komma fram genom att jag trycker på dessa tangenter ^ Sitter och kollar på Rederiet. Det är mkt bra måste jag tillägga. :) Är på avsnitt 41. Så jag har ju några att glo igenom. Men det är nog klart på en pisskvart. (A)

Kastar in lite bilder från olika ställen. :P Dom är tagna under en tid tillbaka. Men det är sånt man får räkna med när man knäpper kort hela dagarna ^ haha.. Ska kasta in lite bilder på FB från mobilen.


Först kommer lite bilder från Vansbro 2010.








Tobbe och Rikard dansar satan på huven. ^


Comments
Anonym säger:

Byt färg på texten, det är svårt att se vad det står. :)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback