Mitt Liv.

Det känns inte lika kul...

.. att blogga längre! Jag vet inte varför, men så är det iaf! Kan vara mkt för att när jag väl är hemma är det för att duscha, eller sova ^ Och när jag sitter på jobbet har jag ändå inget att skriva. Eller nå bilder att lägga in. Det var länge sen jag använde min kamera. Men den ska allt med imon när man åker ut till husvagnen, där min mamma redan är tillsammans med mormor och en hel hög andra människor! ^ Haha..

Sitter iaf nu på jobbet och väntar på att det ska bli fika. :) Sen slutar man kring två idag, inte fel det inte. :P haha ^ ikväll blire nog lite Vollyboll och öl, eller ja, jag ska inte dricka. Men ska allt spela. Kan sluta riktigt roligt .. haha..

nej, nu blire nog toa besök! ^ (A)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback