Mitt Liv.

Ojoj, så mkt som hänt.

Nu dom senaste veckorna då jag bara har MMS:at in en bild lite då och då, har jag haft så mkt kul för mig. Så om alla viste ^ Nej, men jag har vart ute typ hela dagarna och sen när jag kommit hem har det bara vart sägen som gällt, har inte haft ork till att ens skriva nått här. Men nu när jag kollade in i min egen bligg så fick jag lite ångest, med tanke på att jag var duktig på att uppdatera förut. :P haha ^


Så vad har hänt? Man har ju hängt en hel del i Saxdalen, och med en hel del Linde folk. Dom är rätt trevliga om man umgås med dom. :) Det måste jag säga, så fan va kul man haft där ute. Och jag måste lägga till ett + på att jag själv har körkort, för då kan man även ta sig därifrån, så man behöver aldrig känna sig fast där! Som man gjorde när man var yngre. (A) haha

Har vart på Linde crusingen, och det var första och sista gången, kan jag lova med handen på mitt hjärta. :P haha ^ Alla bråkade typ med alla. :P Jag och Rikard rök ihop utavbara fan, han dunka in hela framrutan på bilen. och Walter åkte in i fyllecell. :P haha ^ Sjuuuk kväll! ^

Och nu har vollyboll säsongen börjat, vi lirade lite igår, :) det var fan bra kul, alla vrålade åt alla.


Nej, nu lär jag skita! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback