Mitt Liv.

Faceboockar lite. (A)

Det har vart helt galet på Facebook ett tag nu, men nu har alla barn lugnat ner sig! ^ Och det är jag glad över, det märks att man börjar bli gammal, man hinner inte med lika mkt som man gjorde förut ! (A) haha.. ^

Imon ska jag nog se till så ni får se en Hate / Love - lista. Har inte orkat eller haft tid idag, när jag var på jobbet. Men får se imon. Då ska jag nog kunna göra en. :)

Det känns inte alls lika kul att blogga längre som det gjorde förut! =/ Jag vet inte varför, och det är lite tråkigt!

Efter jobbet idag iaf, så drog jag hem till Sara en vända. Trevligt! Sen var det bara hem och käka lite.



Nu är jag så jäääääävla trött på all snö, så jag ska nog börja hälla varm vatten ut genom fönstret! :O


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback