Mitt Liv.

Fredag hela dagen.

Jag har hittat en ny radio kanal som jag bara älskar! ^ Rix Morgon zoo =D haha, dom är ju bara guld alla som är med där! ^ Det är det första jag sätter på när jag kommer till jobbet. ^ Dom spelar bara dock samma musik hela tiden, men det får man leva med. Dom är ju så roliga! ^

Idag måste postis ha smygit sig in här, för jag hörde inte att han kom! ^ Men det kanske va det som gjorde att jag bara behövde hjälp med en enda sak idag. :) haha, annars brukar det alltid vara hur mkt som hellst! (A)

Idag när jag kommer hem, vet jag inte nå va jag ska göra. =/ Sånt som visar sig! Men imon ska jag iaf köra pappa till smb, då han inte vill ha bilen ståendes här nere, utan jag tar hem den igen! =)

Nu ska jag kila ut och röka!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback