Mitt Liv.

Galnaste helgen ever.

Jag vet inte ens vart jag ska börja någonstans. =/ Det har hänt så jääävla mkt denna helg. Jag har träffa så roliga människor som jag inte ens trodde existerade. Och engentligen så kan jag bara tacka - Sara, Andreas, Johan och Sebastian för denna galna helg. Jag hoppas absolut inte att det var den sista

Folk sa att vi muppade förr i tiden, men då har dom fan inte träffa dessa tre grabbar samtidigt. När dom är ensamma är dom kanske precis som vilken som hellst. Men slå ihop dom tre, och jag lovar att du aldrig har skrattat så mkt. :P haha^

Den enda dagen jag egentligen kommer ihåg är väl igår. Då var jag iväg till Johanna och hämtade upp henne för att dra till SoleMio och dra en panini. :) Mkt bra val måste jag säga. (A) haha... Sen drog vi vidare till Utsikten i sörvik, för där befann sig familjen annorlunda. (H) haha, dom grillade korv tills ungarna satt och skrek i bilen att det var kallt. :P haha..

Sen på kvällen så äkte vi och hälsade på dom, och sen drog vi ut på en liten vända. :) Mkt trevligt!

Jag saknar dom faktiskt redan, det är ganska tomt och tyst nu. :P haha, fast mitt huvud mådde inte så där jätte bra igår. Men då tar man sig en treo, så går det över. =) haha ^^


Lite bilder från helgen kommer det här:








Comments
Milne säger:

SVAR: Är allt bra med dig idag då? :)

Postat: - URL/Blogg: http://milne.blogg.se/



Milne säger:

SAR: Jo, det är fint. Sportlov ju! Great! :D

Postat: - URL/Blogg: http://milne.blogg.se/



moois säger:

fin blogg! (:

Postat: - URL/Blogg: http://mooisr.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback