Mitt Liv.

Gratis Bio!

Kanske finns det någon där ute som inte vet vad det är jag kommer skriva om nu! Men det gör inget, för jag kommer förklara det. Bli medlemmar idag!

Du samlar poäng och genom dom kan man växla in till olika presentkort, på tex. BikBok, Nelly, HM, Gina Tricot, och mååånga många fler! :) Jag har samlat ihop mina poäng, genom att logga in dagligen, skriva till och bli vän med andra medlemmar, vara med i olika tävlingar som absolut inte kostar något, och beställa saker jag vet jag behöver. :)

Blir ni medlemmar HÄR får ni 50 poäng i välkomnspoäng och 25 poäng extra för att ni blir medlem via mig, så alltså 75 poäng i potten. Inte dumt va? :) + att ni sen bara lätt kan samla ihop till vad ni i stort sett vill! :) Det är bara fantasin som stoppar er här!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback