Mitt Liv.

Jobbet.

Om jag hade vart ledig idag skulle jag ha lagt mig framför TV:n klockan 10.00. För Cimon är med från Paradise Hotel. Och det vill man ju inte missa, men jag har inget val. Finns ingen TV här! ^

Igår så var jag med Sara i studion en vända, men det gick kanske inte just som hon hade hoppats på! ^ Utan mer åt andra hållet. (A) haha, sen drog vi hem till mig och jag blekte slingor på henne. Mkt vackert vart det! =)

Idag blire på möte vid 10, (läser du detta Sara, så ringer jag vid 12 istället.) med Elin och gänget, vanligt sånt avdelningsmöte! får väl se va dom har att komma med. haha..

Efter jobbet ska jag hämta upp Sara, sen hem till pappa och kolla om man kan göra något åt massa spolarvätska. Eller om det är nå katastrof med det. :P haha, sen ska jag och Sara åka till Borlänge, eftersom att jag BEHÖVER nya dojjor! :O

Nu är jag hungrig! =/


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback