Mitt Liv.

Jobbigt.

Håller nu på och för över allt till nya datorn, från den gamla. Och det är inte lite skit jag har på den! :P haha ^^ Eller ja, allt får inte följa med, utan det mesta ska ut på skiva ändå, så då tar jag bara det jag har användning för! Och bara det är ju en hel del! ^ Folk som känner mig vet vad jag snackar om, är väl några tusen bilder! ^ haha

Imon blire till att ta mammas nya bil till jobbet, jag själv ska snart sätta mig ner i lugn o ro och kolla lite på blocket. Efter att jag är klar med allt detta, ska jag kasta ner gamla datorn på golvet, jag får ju fan inte plats här, med två datorer på ett litet bord som knappt är gjort för en dator! :P haha ^

Ikväll är det Svenska Hollywood fruar och Håkans bar! =) Mkt trevligt måste jag säga! ^ haha, sen blire natten för mig. Ska bara komma ihåg att ställa om alarmet, tänker itne gå upp 10 över 6 imon med. Nejdu, där går gränsen för en sån som jag. Jag behöver sova så länge jag får! haha, =)

Nu ska jag ut och röka, och ringa Sara, få se om hon svarar! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback