Mitt Liv.

Kall morgon.

Det var lite kallt när jag kom ut i morse! Eller ja, ingen sommarvärme iaf (A) haha..

Sitter nu har på jobbet igen, och nu väntar jag på att posten ska komma. Så jag får dra igång dagen! :) Finns inte så mkt annat att göra denna tid på jobbet, inte så mkt folk här. :P haha ^

Idag kommer jag att lägga ut lite nya bilder, som jag inte har hunnit än. Igår hade jag varken lust eller tid. För hade jag gjort det, hade jag fått stressat, och det är aldrig kul! :(

Var upp igår på stan och kollade in nya gallerian, och en av lägenheterna som dom ska öppna. Och den var bra fin faktiskt! :) Men hyran var inte billig. :P haha ^ Men ah, det vart bra allt! Brända tomten är numera borta! =/ haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback