Mitt Liv.

Nu sitter man på jobbet igen.

Var nyss upp och snackade lite med chefen, om dom kommande veckorna. Och det visar sig att jag ska jobba 6 veckor from. den 15 mars! :) Så det blir i slutet på april som jag slutar sen. :) Sen blire nog kanske sommarjobb här med, så det blir lite stålar. Sköönt som fan kan jag lova! :)

Om jag inte hittar en bil innan det, ska jag lägga undan lite mer pengar som jag kanske kan lägga på bilen sen. :) Mkt smart va? haha, jag vet, min idé ;)

Ska dra förbi morsan sen när jag åker hem, och kolla om dom har fått in luftslottet som sprängdes. Och så måste jag ha cigg! :)

Innan jag åkte till jobbet låg jag hemma och kollade på Aladdin. Haha, så klockren film.. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback