Mitt Liv.

Nya idéer.

Ja, nu har det kommit upp lite nytt jag ska dra igång med. Kan bli mkt trevligt om det går som jag vill att det ska gå. Men det beror ju på hur motiverad man är till att göra saker.

När jag kommer hem ska jag iaf sätta mig ner med min Portfolio, det är en sak som är säker iaf. Den har ett utseende som en 12 årings blogg skulle kunna ha. Och det är inte rätt budskap, kan man ju tycka! ^ Så får se om det blir i lite mer, svart/vitt/grått stuk på den. Och att jag sen fixar till denna som jag har nu och skriver i. Den har oxå ett lite barnsligt utseende. =/

Får la se när jag kommer hem hur mkt jag karar av innan jag svimmar av fyrkantiga ögon. ^

Sen håller Sara på med en sak åt mig nu, får la se hur det går!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback