Mitt Liv.

Onsdag, och jobb!

Sitter på jobbet nu, har nyss kommit hit! :) Eller ja, för typ en kvart sen. (A) Hade pappa framför mig idag när jag åkte hit, men tror inte han uppfattade att det var jag! ^ haha, jag skulle nog inte heller reagera.

Igår åkte ju jag och Sara till Borlänge! :) Hittade mkt smått och gått! ^ haha, ett par nya dojjor, och ett par glajjor, sen lite leggings, och en tunnika! Prima ballerina! ^ Snyggingen inne på Stadium. ;P haha ^

Idag har jag packat ner allt man behöver vid en fotografering. :P För jag ska hem till Sara och fota henne. (igen) :P men denna gång ska det bara vara porträtt tror jag! ^ Får se hur mkt vi orkar med. Den där lampan dom har där är ju inte så värst trevlig, den är så jääävla heet! (A)

Ikväll är det Anda Avenyn, och i tidningen stod det att dom fortfarande letar efter våldtäktsmannen, undra vem som får ut för det här näst! ^ haha ...

Nu ska radion på! :D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback