Mitt Liv.

Ont i röven.

Eller man kanske inte ska uttrycka sig så? Men det är precis det jag har. Jag har setat här sen jag kom hem från jobbet. Sett bilder som snurrat förbi skallen, så nu kommer jag drömma om kort. Tur det är sånna jag tagit, så jag inte blir rädd (A) haha.

Har iaf lagt på lite nya loggor på en del kort, är långt ifrån klar. Men lite är fixat iaf. Tänkte att jag skulle leka lite med min Portfolio imon. Göra om den lite, har fixat en header nu iaf, som får sitta ett tag, tills jag kommer på nya idéer. ^

Sara har även fixat mig en grupp på FB. Vilken ängel hon är! (A) haha.. Men iaf vill man bli fotograferad så är det bara ta kontakt med mig, det är väl typ det gruppen går ut på! :)

Nu kollar jag på Navy CIS, men ska snart slå över till ettan, och kolla på Andra Avenyn. Sen efter det är det nog natten och True Blood som gäller. Bästa serien, tillsammans med Vampire Diaries. :) Kanon bra serier!

Nej, godnatt på er! Skriver mer imon. Och sen uppdaterar jag Portfolion under dagen, så kika in där om ni vill se lite nya/gamla bilder. :)


Comments
Brutala Bloggen säger:

Jag brukar kalla det sittsår haha

Postat: - URL/Blogg: http://metrobloggen.se/ruv




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback