Mitt Liv.

Redigerar bilder.

Sitter här på jobbet med min datorn oxå. :P Haha, på den sitter jag och kollar igenom alla bilder jag tog på Sara igår. Och jag tror mkt på det hon sa igår, att när man väl har tagit några bilder så blir det lättare att styra ansiktsuttryck! För det syns verkligen på bilderna.
Jag ska försöka göra klart så många bilder jag kan under dagen, för att kunna skicka dom till Sara. För jag vet att hon vill se dom, hade hon fått som hon velat igår så hade hon haft alla redan nu. men igår var jag allt för trött, så gjorde bara två! Men har ingen här. Så ni får se när jag kommer hem igen! ^^

Idag hade jag tänkt att jag och morsan skulle kolla på nya lyan som dom har visning på i nya gallerian! =) haha, annars lär man ju aldrig få se den, för inte fan har nån av mina vänner råd med nån av dom. (A) haha.. ^^

Nej, nu ska jag fortsätta! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback