Mitt Liv.

Solen i ansiktet på vägen till jobbet.

Jäävlar va rädd jag vart i morse när klockan ringde. =/ haha, det är väl sånt man får räkna med när man har en hysterisk låt som väckarklocka. :P haha ^ 
 
Sitter iaf på jobbet nu, efter att jag fick skrapa rutorna, och frysa om fingrarna. Inte kul. :( Har nyss avslutat dagens första jobb. :P Men det tog lite tid, fick springa hej vilt mellan alla människor, för att fråga om hjälp. (A) haha.

Ska snart upp på fika, börjar faktiskt bli lite hungrig! Så det ska bli gott med en smörgås, och lite te. =)

Idag ska jag väl få till en lite ute och inne lista. Var ju ett tag sen sist! =/ Jag börjar ju som sagt tröttna lite på de här med blogg! ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback