Mitt Liv.

Söndagen är snart slut.

Jag har haft en helt okej helg faktiskt! :) Men som det ser ut i bloggen så är det nog mer än två dagar sen jag uppdaterade.. :P Sist var nog i Torsdags. Men det är bara för att jag inte har haft ork till att skriva massa meningslösa meningar, bara för att man måste. =/

Men nu är jag här iaf. I fredags så var jag med Sara. Vi gjorde inte så mkt mer än att kolla lite på stan, sen drog vi hem till mig och kollade på Big Brother, innan hon skulle hem. Sen gick jag och la mig heelt utslagen. (A) haha ^

Igår så vaknade man skit tidigt typ, som man gjort alla andra dagar med. :P haha ^ Drog till morfar och Sirpa strax före tre, för hon fyller 60 år här om nån dag. Så det var kalas igår. Va några ansikten som jag aldrig har sett. =/ haha, men kul var det. God mat som fan. :)

Sen drog jag därifrån direkt hem till Sara, och kollade på melodifestivalen. Och jag höll ju garanterat på Eric Saade. Det gjorde Sara med kan jag lova. :P haha.. Vi satt och vrålade när alla länder gav iväg alla sina 12 till massa skit bara.. Och sen då, när den där jääävla Anna Bergendahl vann. Va fan va de för låt egentligen?

Efter de där så drog vi in till stan och insåg att nån försökt eller lyckats råna statiol. Haha, va fan. Nån som inte tycker att det händer så mkt här kanske? Va vet man. Haha.. Sen kom Johanna och Therese. Så vi snackade med dom ett tag.. Men blev gaska kallt ute, så vi drog hem.

Kasta oss i sängen och slog på Festival. :) haha ^ Var ju ett tag se man såg den, så var väl kanske på tiden.. Tänk när man var liten och kollade på den där, så alla tjejer tyckte han Mark var så jääävla snygg. Men nu är han inte det mer. :P haha

Lägger nog in lite bilder någon annan dag. Om jag orkar (A)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback