Filmer / Serier / TV.

The CWtv.

Varför kan inte vi i Sverige ha precis som dom i USA har? En kanal som det bara går massa bra serier på. Dom har ju alla serier som jag följer, och skulle dom skaffa nå sånt liknande i sverige så kan jag lova att jag stängde in mig. Tänk att bara ligga i sängen och glo på bra serier heela dagarna. Huur mysigt vore inte det? :) haha..

Det är många serier som jag följer, och alla är precis lika bra. Jag förstår inte. Dagens TV industri blir ju bara bättre och bättre. Jag bara älskar CW. Tur det finns internet i dagens läge! =D 

För er som inte vet vad det är jag pratar om kan ju trycka på länkarna här nere, och läsa lite om serierna. Men jag säger bara en sak, gör det på egen risk, annars kanske ni blir som jag, FAST! ^  

Gossip Girl
One Tree Hill
True Blood
90210
Melrose Place
Vampire Diaries 



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback