Mitt Liv.

True Blood & Andra Avenyn.

Fick ju hem första boxen av True Blood idag, så jag slog på den. :) Är redan inne på andra skivan! (A) haha,.. Jag bara älskar den serien. Fast jag har redan sett mer än dom visat på TV:n. Är man beroende så är man, finns inget man kan göra åt saken mer. :P haha ^

Om mindre än 50 minuter är det Andra Avenyn som gäller. Får se vad den där Ursula har att komma med idag då! Hon är ju det värsta den där serien har släppt in. Haha, hon kan inte prata och är bara irriterande. Sen den där jäävla Hästen, varför kan han inte bara dö? Ska det vara så svårt!? haha, tydligen!

Efter det är det iaf ett nytt avsnitt av True Blood, som går på TV:n. Och det är ju andra säsongen där, så jag hinner med mkt. :P men vet inte vilket nummer det är, men har sett hela den säsongen oxå. (A) haha ..

Nej, om man kanske skulle ta och sparka igång den andra datorn lite, lär nog damma av den först  (A) haha, ska se om jag har kvar lite sidor på den skulle det sitta fiiint! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback