Love / Hate.

Veckans Love / Hate

Det börjar äntligen stiga lite över till + grader. :) Och hur sköönt är inte det då? ^ Synd bara att det är så pass kallt på morgonen att man måste skrapa rutorna. :P haha ^ Men det är ju hur skönt som hellst ute på dagen. Bara det inte blåser, då blire lite kallare.

Ego Woman By Carolina Gynning. Den boken är bättre än Ego Girl. Så för alla ni som läst EgoGirl, måste läsa EgoWoman. :) Hon är ju så rolig när hon förklarar saker, och sen har hon ju ett ganska intressant liv. :) Så klart man blir lite fundersam.

Rix Morgon Zoo. :) Haha, det är ju huuur kul som hellst. Den där Ola Lustig han förstår ju inte så mkt. Och hon Soffipropp. :P haha ^ Va är dom för gäng liksom. Haha... ^^ Jo, ett riktigt kul gäng blir dom ju tillsammans. :)



Äckliga jäääävla mensen. =/ När verken kommer så känns det som att någon trycker upp en hand, och ska slita ut alla mina inre organ. Det är inte nice, måste jag säga! Haha, men håller jag mig sysselsatt så jag inte tänker på det, så är det inga problem! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback