Love / Hate.

Veckans Love / Hate

Melrose Place 2009. Jag måste sätta det på Love It listan, för jag har fastnat för det totalt. Så nu får dom i USA sätta fart med att hitta scenskrivare. :P Så det kommer hit igen! Fast egentligen, jag kollar ju från CW kanalen! ;P haha ^ Nej, höga + till den serien! ♥

Andreas Carlsson. Håller på och läser hans bok, och jag måste säga att jag förstår varför han är som han är idag. Och han förtjänar verkligen allt han har idag, sina dyra bilar, lägenhet i LA. ja, allt han har! Mkt cred till honom. :) ♥



Snön som kommer igår! Va fan skulle den ner och göra, den ställer bara till massa problem. Jag hade värdens vall bakom bilen imorse, som jag var tvungen att trampa ner lite fint. :P haha ^ Och sen är det så jääävla kallt ute. Nej, SOMMAR TACK! ♣


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback