Mitt Liv.

5 filmer hem idag.

fick mig ett sånt där trevligt sms imorse om att jag hade ett paket på posten, men paketen är mer kul om man inte behöver gå ut. :P haha.. det var 4 astrid lindgren filmer, och en disney. jag ska allt börja samla på dom alla. :P herkules som jag fick, den hade nummer 35 på sig, så jag har väl dom filmerna före. :P haha

och snart ska jag allt dra till linde och hämta hem den där skrot kärran. skönt att få hem den iaf, även om den inte funkar så står den iaf där den ska stå. :P haha ^

sen efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. får la se vad tiden har att erbjuda. :) kanske hem till johanna en vända, eller nått. får se hur jag gör.


i miss this shit of car :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback