Mitt Liv.

haha, vilklet liv.

Du starta något du kommer få feta blåmärken och brytna ben av! =D


igår hände något jag är stolt över, jag besegrade min största rädsla, och det är att förlora folk i min närhet, men nu är det gjort! =) jag kickade ut honom med ett fett leende på läpparna. hur sköönt som helst, han va en ryggradslös orm, som trodde att han kunde komma igenom vad som hellst. men denna gång är det du som kommer få ont. =) haha, and me like it!

imon ska man jobba, var väl på tiden kan man tycka. :) skönt, eller kul välj vilket som. jag bryr mig inte, pengar som pengar. haha, även om det är en krona. det är början på en mille.

idag har man gjort stan och dollar med therese och josse, sen med morsan. trevligt, sen har man haft magverk heeela dagen, va fan är det som händer?


Comments
Madde säger:

You go girl ;)

Postat: - URL/Blogg: http://mads.devote.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback