Mitt Liv.

hemma hos johanna.

sitter hemma hos johanna, hon är och jobbar. så jag är barnvakt.. och så länge dom sover är det ju helt okej. :P haha ^ hon slutar väl runt 7 eller nått imorgon. så man vaknar vä tre gånger, först när tindra kommer över, sen ronja, och sen när johanna kommer hem.

jag och josse var ju på ikea idag, jag köpte mig en byrå, som jag ska ha i mitt rum, och jag ska kasta ut mitt data bord. det står bara och samlar damm och skit, som jag egentligen inte behöver :P haha ^ så imon när johanna kommer hem, så drar jag hem efter nån timme, och bygger ihop det. :)

sitter nu och kollar på efterlyst, sånt johanna inte vågar kolla på när hon är själv. :P haha, men det enda dom säger är ju "mörkhyad, utländstpåbrå" osv. alla är svarta :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback