Mitt Liv.

nyaste familjemedlemen.



någon dag ska jag allt se till att få bra bilder på alla mina tillbehör och på min kamera. men det är sånt man får ta sen, jag orkar inte nu. :P haha ^

ska ta och göra mig lite käk, och glo vidare på navy, <3 snart slut på denna säsong, men då kan jag börja med den som jag har på datorn, för den finns inte ute än. :) samtidigt som jag letar ihjäl mig efter dom senaste avsnitten i 90210, gossip girl och one tree hill. :)

håller även på och gör rent morsan citronträd.. fråga mig inte varför hon har kvar det, för det vet jag inte. :P samlar bara massa damm.. ^^




Comments
Simone säger:

Tack! Haha, ja det ska bli oooooerhört spännande att skriva imorgon ;)

Postat: - URL/Blogg: http://simonemalm.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback