Mitt Liv.

rosa tomteluva.

har köpt mig en rosa tomteluva idag, som jag alltid velat ha (A) haha.. jag och mamma var iväg på alla affärer man kan vandra in på idag, tror jag. sen skickade jag iväg de där brevet, så får la se om jag får mina inloggnings-uppgifter denna vecka, eller om dom kommer nästa. annars får jag skicka in dom där papprerna. :O haha..

har kollat på 90210 idag, började på första säsongen.. för jag har fan inge minne av hur det började. annars brukar jag komma ihåg en hel del av alla andra serier. :P haha..

skrev en liten önskelista idag, så min mamma ska ha nått att gå efter. gillar inte mjuka paket, så inga strumpor tack! (",) ska sätta upp den på kylskåpet snart..

nu är det sveriges skönaste familjer! =D


Comments
Anonym säger:

Vart hittade du en Rosatomteluva? Och va den lång elr kort?

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback