Mitt Liv.

sitter hemma på mitt golv.

haha, har man inget för sig kan man lika gärna blogga från golvet. haha... (A)

imorse vaknade jag grymt tidigt, jag vet inte varför. men så är det iaf, men jag och morsan gjorde oss klara för att dra till clemens, var tvungen att lämna in mina bilnyklar så dom fick in bilen. :P haha, sen drog vi till morfar en vända, och hälsade på. sen vart det willys och sen hem.

drog på en film när vi kom hem, och den var väl bra, men jag var för trött för att kunna se så mkt. haha, sov en halv timme mitt i filmen. drog till josse när den var slut, och hjälpte henne lite. :P och nu är jag hemma.

väntar på att josse ska komma tillbaka, så ska jag dit igen. :)

men nu ska jag nog slå på någon filmer eller nått, igår såg jag ju herkules, och karlsson på taket. :) haha..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback